مقالات

نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه

نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه

نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه

به دلایل متنوع، بسیاری از افراد امروزه ترجیح می‌دهند کالاهای خود را از کشورهای دیگر خریداری کنند. در گذشته، برای خرید مستقیم از ترکیه افراد مجبور به سفر به این کشور بودند و این مسئله باعث می‌شد تا هزینه و وقت زیادی را صرف این سفرها کنند. اما امروزه، با پیشرفت فناوری و بوجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی، این فرآیند به شکل آسان‌تر و به صرفه‌تری امکان‌پذیر شده است. افراد اکنون می‌توانند از طریق خرید مستقیم از سایت های ترکیه به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از سراسر جهان سفارش دهند.

این امکان به خصوص برای صاحبان فروشگاه‌ها که به دنبال استفاده از برندهای معروف هستند، به عنوان یک گزینه جذاب به نظر می‌آید. به طور خاص، فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین در چند دهه اخیر نقش بسزایی در افزایش راحتی و دسترسی به محصولات خارجی ایفا کرده‌اند و این باعث رشد و توسعه قابل توجهی در این زمینه شده است. در ادامه با کیالوکس همراه باشید تا با نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه آشنا شوید.

راهنمای خرید مستقیم از ترندیول ترکیه

بعضی از شرکت‌ها به عنوان کارگزاران خدمات کامل ارائه می‌دهند که از صفر تا صد فرآیند خرید مستقیم از ترکیه و ارسال به ایران را برای شما انجام می‌دهند و در عوض از شما کارمزدی دریافت می‌کنند. این روش به عنوان یکی از بهترین راهکارها برای خرید لباس از ترکیه شناخته می‌شود. با خرید ویزا کارت یا مستر کارت فیزیکی، شما می‌توانید به راحتی هزینه‌های خرید از ترندیول را پرداخت کنید. این کارت‌های اعتباری بین المللی به شما این امکان را می‌دهند که به سادگی از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه و امارات استفاده کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد حساب‌های ارزی ندارند یا مشکلاتی در استفاده از کارت‌های بین المللی دارند می تواند کارساز باشد.

برای خرید از سایت Trendyol، ابتدا به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برخی از کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌ها، نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی دارند تا به این سایت دسترسی پیدا کنند. سپس از منوی بالای صفحه، دسته محصولی که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید.

خرید از سایت های ترکیه

 

سپس باید روی گزینه مشخصص شده کلیک کنید تا بتوانید مسترکارت یا ویزا کارت خود را اضافه کنید.  

آموزش خرید از سایت های ترکیه

در ادامه باید اطلاعات خود را وارد کنید تا خرید شما نهایی شود. با استفاده از این خدمات، شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی، خریدهای خود را انجام دهید.

وارد کردن اطلاعات

 راه دوم و ساده تر برای خرید از بوینر ترکیه، ترندیول، هپسی بورادا، آمازون ترکیه و گیتی گیدیوراین است که ابتدا در سایت کیالوکس ثبت نام کنید. سپس لینک محصول مورد نظر خود را به این سایت ارسال کنید تا در کم ترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مطلب پیشنهادی: برند معروف ترکیه

آموزش خرید مستقیم از سایت های ترکیه

برای اینکه بدون دردسر خرید مستقیم از سایت های ترکیه را تجربه کنید، باید در سایت کیالوکس ثبت نام کنید. برای اینکار باید روی آیکون عضویت کلیک کنید و در ادامه اطلاعات خواسته شده که شامل نام، نام خانوادگی، شماره همراه، رمزعبور و ایمیل را وارد می کنید.

عضویت در کیالوکس

سپس باید وارد حساب کاربری شوید تا آدرس مورد نظر را وارد کنید.

آدرس

 

سپس می توانید لینک محصول مورد نظر را کپی کرده و به همراه اطلاعات آن را درج کنید. بعد از ثبت سفارش، پیامکی به شما ارسال می شود که هزینه محصول در آن ثبت شده است و می توانید هزینه  محصول را پرداخت کنید.

ثبت لینک

 

مزیت خرید مستقیم از سایت های ترکیه چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به برخی از مزیت های خرید از ترکیه را بیان کنیم.

ارسال سریع بار

بسیاری از افراد هنگام خرید جنس خاص، ترجیح می‌دهند تا در اسرع وقت به آن دست یابند. سایت آنلاین کیالوکس، به منظور برآورده ساختن این نیاز مشتریان، با اتکا به سیستم ارسال سریع، کالاها را بدون هیچ تاخیری به دست مشتریان ارسال می‌کنند. این رویکرد سبب می‌شود که مشتریان خود را منتظر نگذارند و از خدمات سریع و کارآمدی بهره‌مند شوند.

مزیت خرید از ترکیه

کارمزد پایین

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید مستقیم از ترکیه، کاهش قابل توجه کارمزد است. زیرا در این روش، شما مستقیماً از سایت‌های خارجی خریداری می‌کنید و به همین دلیل، میزان کارمزد بسیار کمتری را برای خرید خود، پرداخت خواهید کرد. با اطلاع از حراج‌های فصلی و مناسبتی، این امکان نیز وجود دارد که محصولات مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب‌تری به دست آورید. علاوه بر این، وجود سایت‌های خدماتی همچون کیالوکس که به شما این امکان را می‌دهند که لباس‌ها را از سایت‌های خارجی سفارش دهید و حمل و نقل آنها به ایران را با کمترین کارمزد و هزینه انجام دهند، این فرآیند را بسیار سهل و مقرون به صرفه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: هزینه زندگی در ترکیه

پشتیبانی سریع

هنگامی که شما تصمیم به خرید مستقیم از ترکیه از طریق یکی از شرکت‌ ها می‌گیرید، تجربه‌ای راحت و اطمینان‌بخش با پشتیبانی این شرکت در انتظار شما است. تیم پشتیبانی این شرکت از ابتدای پروسه تا لحظه تحویل کالا، به تمامی سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهد داد. آنها در خصوص نحوه استفاده از کالا، جزئیات روش حمل و نقل و همچنین زمان تحویل، شما را با دقت راهنمایی خواهند کردند. تیم پشتیبانی فعال و متعهد کیالوکس به شما اطمینان می‌دهد که در هر مرحله از فرآیند، اطلاعات کافی و صحیح را در اختیار دارید.

جمع بندی و سوالات متداول

بسیاری از افراد اکنون تمایل دارند که لباس و سایر محصولات مورد نیاز خود را از برندهای ترک یا حتی اروپایی تهیه کنند. در گذشته، تنها گزینه برای خرید پوشاک از ترکیه، سفر به این کشور بود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های دیگری وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بدون هزینه‌های مربوط به سفر، به راحتی و با هزینه مناسب، از هر برندی که تمایل دارید، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با روش ها و مزیت های خرید از ترکیه آشنا کنیم.

چه مدت زمان طول می کشد تا محصول خود را تحویل بگیرید؟

شما طی مدت ۱۰ الی ۱۵ روز می توانید کالای خود را تحویل بگیرید.

بهترین راه خرید از سایت های ترکیه چیست؟

برای اینکه بتوانید کالا اورجینال خود را از ترکیه خریداری کنید، می توانید از سایت های کارگزار مانند کیالوکس استفاده کنید.

​​

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *