سوالات متداول
-
- چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟
از زمان دریافت کالا توسط کیالوکس در دفتر ترکیه، زمان تقریبی ارسال به ایران 10 الی 15 روز کاری و سفارشات کفش 15 الی 25 روز کاری خواهد بود و سفارش شما پس از کنترل نهایی در تهران برای مشتریان تهران از طریق پیک و برای مشتریان شهرستان از طریق پست به آدرس ثبت شده در سایت ارسال خواهد شد و هزینه مربوطه به عهده خریدار می باشد.
- نحوه محاسبه قیمت ها به چه صورت است؟
مبالغ محاسبه شده در سایت قیمت نهایی کالا نمی باشد به مبالغ فوق هزینه باربری، هزینه پیک و یا پست اضافه خواهد شد، هزینه باربری برای هر صد گرم مبلغ 30/000 تومان می باشد که کالا خریداری شده در ایران بر اساس وزن واقعی محاسبه شده و به مشتری جهت واریز اطلاع داده خواهد شد و مشتری موظف به پرداخت مبلغ اعلام شده به فروشگاه کیالوکس طی دو روز کاری خواهد بود.
- هزینه ارسال کالا برای تهران و شهرستان چگونه است؟
سفارش شما پس از کنترل نهایی در تهران برای مشتریان تهران از طریق پیک و برای مشتریان شهرستان از طریق پست به آدرس ثبت شده در سایت ارسال خواهد شد و هزینه مربوطه به عهده خریدار می باشد.
-
چه کالاهایی شامل هزینه باربری و حمل از ترکیه به ایران می باشند ؟
کلیه سفارشات شامل هزینه باربری می باشد، هزینه باربری برای هر صد گرم مبلغ 30/000 تومان می باشد که کالا خریداری شده در ایران بر اساس وزن واقعی محاسبه شده و به مشتری جهت واریز اطلاع داده خواهد شد و مشتری موظف به پرداخت مبلغ اعلام شده به فروشگاه کیالوکس طی دو روز کاری خواهد بود.
- اگر من محصولی را از فروشگاه کیالوکس خریداری کنم و آن محصول در سایت ترندیول ، زارا ، منگو ، ماسیمو دوتی و... به اتمام رسیده باشد ، مراحل کار و بازگشت وجه به چه صورت می باشد ؟
در بعضی اوقات محصولاتی که دارای تخفیف زیاد هستند و یا دارای سایز بندی ناقص و یا اینکه تعداد کمی از آن محصول برای فروش گذاشته شده ، ممکن است در فاصله زمانی بسیار کوتاه به اتمام برسد که در این صورت کارشناسان پشتیبانی کیالوکس در زمان بررسی کالا و قبل از خرید کالا به اطلاع مشتری می رسانند و وجه پرداخت شده به حساب مشتری در کمترین زمان ممکن عودت داده می شود.
- آیا کالای خریداری شده با جعبه ارسال می شود ؟
کلیه سفارشات بجز عطر و آرایشی بدون جعبه به ایران ارسال خواهد شد.
- آیا امکان دریافت سفارش به صورت حضوری در دفتر کیالوکس وجود دارد؟
خیر، امکان تحویل سفارش به صورت حضوری به هیچ عنوان وجود ندارد.
- آیا کیفیت و متریال کالای خریداری شده بعهده فروشگاه کیالوکس می باشد ؟
فروشگاه کیالوکس فقط یک واسط خرید برای مشتریان می باشد و کیفیت و متریال کالا بعهده تولید کننده کالا می باشد.
- آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟
در صورت تغییر آدرس تا دو روز پس از ثبت سفارش می توانید با پشتیبانی کیالوکس تماس بگیرید.
- منظور از ارسال اکسپرس که در بعضی از کالاها این امکان را فراهم نموده اید چیست؟
فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که به قیمت کالا و نوع پرداخت بستگی دارد و در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آن را کاملا مطالعه نمایید.
- اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم امکان پذیر است؟
متاسفانه امکان انتخاب نوع ارسال وجود ندارد. فقط در بعضی از کالا ها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است.
- من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم اما متوجه شدم که از آن رضایت کامل ندارم آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟
خیر متأسفانه طبق شرایط و ضوابط کیالوکس تعویض و یا بازپسگرفتن کالا امکانپذیر نیست خواهش میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا سفارش خود را با رضایت کامل پذیرفتهاید.
- تحت چه شرایطی می توان کالای خریداری شده رو برگرداند؟
تمام سفارشات قبل از ارسال و تحویل به مشتری از نظر مشکلات کاملا چک می شوند ، با این وجود در صورت مشاهده چنین مشکلاتی سفارش شما مرجوع و بدون هیچ قید و شرطی وجه پرداختی به شما برگردانده خواهد شد.
- در روزهای تعطیل رسمی آیا امکان سرویس و پاسخگویی وجود دارد؟
روزهای تعطیل رسمی و عید نوروز کیالوکس هیچگونه پاسخگویی ، سرویسدهی و خدماتی ندارد.
- در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه آیا زمان ارسال سفارش متفاوت است؟
در روزهای عادی سفارش طبق رویههای بالا ارسال میشود اما در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام برحسب روش و محل دریافت سفارش زمان ارسال متفاوت است و ممکن است کمی با تاخیر انجام شود.