مقالات

لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی برای افراد چاق

می خواهید به بهترین مدل لباس مجلسی برای افراد چاق آشنا شوید؟ جزو افرادی هستید که اضافه وزن داشته و به دنبال یک لباس مناسب برای شرکت در مجالس مختلف هستید؟ این لباس ها را در مدل ها و جنس های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند. از این رو خوب است که در انتخاب یک نمونه مناسب از آن ها دقت کافی داشته باشید.

 

بهترین لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل های لباس مجلسی برای افراد چاق می تواند بسیار متنوع باشد. معمولا این افراد به دلیل وزن بالا و اندام نامناسب هنگام حضور در جامعه با چالش مواجه شده و حس بدی پیدا می کنند. ابن در حالی است که با انتخاب یک لباس مناسب می توانند خوش استایل تر شده و اندام خود را زیبا تر نشان دهند. در حالت کلی این لباس ها را به سه دسته راسته، کلاسیک و Aتقسیم بندی می کنند.نمونه راسته این لباس ها برش هایی دارند که از شانه شروع شده و بدون هیچ قوسی به پایین می آیند. این نوع برش لباس برای افرادی مناسب است که شانه های پهنی داشته اما ران و پا های باریکی دارند.

نمونه دیگری از این برش ها کلاسیک نام دارند. این برش برای افرادی مناسب که سینه های صافی دارند. در این برش خط کمر زیر سینه ها قرار گرفته و این افراد را خوش اندام تر نشان می دهد. نمونه سوم این برش ها با نام A معرفی می شود. این نوع برش لباس در ناحیه کمر تنگ شده و بین بالا تنه و پایین تنه تناسب ایجاد می کند. این برش یکی از مناسب ترین برش ها برای دوخت لباس مناسب افراد چاق می باشد.

 

بهترین رنگ لباس برای افراد چاق

در هنگام انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق بابد به موارد زیادی توجه کنید. یکی از این فاکتور ها، رنگ لباس ها می باشد. دقت داشته باشید که رنگ های روشن این نوع لباس ها اندام شما را درشت تر نشان می دهد. از این رو بهتر است برای این کار از رنگ های تیره تر استفاده کنید. این رنگ ها شما را جمع و جور تر نشان داده و باریک تر به نظر می رسید. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب رنگ این لباس ها باید به آن توجه کنید، تک رنگ بودن آن ها می باشد. هرگز برای این کار از پارچه های رنگارنگ و یا دو رنگ مختلف استفاده نکنید. همچنین دقت داشته باشید که رنگ انتخابی شما باید حتما مات باشد. رنگ های براق و شاید دار اصلا برای شما مناسب نبوده و شما را چاق تر نشان می دهند.

در انتخاب این لباس ها دقت داشته باشید که تا جای ممکن از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده کنید. این نوع پارچه ها هم شیک تر بوده و هم این که شما را کشیده تر نشان می دهند. در صورتی که به دنبال نمونه های طرح دار این لباس ها هستید نیز باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. دقت کنید که برای این کار شما باید از طرح های ریز و کنار هم و یا پارچه های راه راه عمودی استفاده کنید. در این شرایط لاغر تر شده و باریک تر به نظر می رسید.

 

توجه به جنس پارچه در انتخاب لباس مجلسی

جنس پارچه در انتخاب لباس مجلسی

یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب این لباس ها، جنس پارچه می باشد. شما باید در انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق به این مورد توجه داشته باشید. دقت کنید که پارچه های خشک و پفکی اصلا برای این افراد مناسب نبوده و آن ها را درشت تر نشان می دهد. از این رو شما باید برای این کار از پارچه های لخت با ایستایی بالا استفاده کنید. دقت داشته باشید که انواعی از پارچه ها که بیش ازحد لخت بوده و حالت کشی دارند نیز استایل این افراد را بسیار بد نشان می دهند. یکی دیگر از نکاتی که در این زمینه باید به آن ها توجه کنید، آن است که این لباس ها نباید بیش از حد گل دوزی و یا مهره دوزی شده باشند. در غیر این صورت  این لباس ها اندام شما را درشت تر نشان داده و چاق تر به نظر می رسید.

 

اکسسوری مناسب برای افراد چاق

اکسسوری مناسب برای افراد چاق

اگر جزو این دسته از افراد هستید، خوب است بدانید که علاوه بر لباس باید در انتخاب اکسسوری ها نیز دقت کنید. شما باید برای این کار یک کفش پاشنه بلند انتخاب کنید تا اندام شما را کشیده تر نشان دهد. همچنین به دلیل داشتن این نوع اندام برای انتخاب کیف باید از انواع مستطیل و یا مربع شکل آن ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که نمونه های منحنی و دایره شکل این کیف ها برای شما مناسب نبوده و اندازه آن ها نیز نباید بیش از حد بزرگ باشد.

معمولا خانم ها برای رفتن به این مراسم از اکسسوری هایی مانند گوشواره، دستبند و … نیز استفاده می کنند. این وسایل نباید بیش از حد بزرگ باشند زیرا چهره شما را درشت تر نشان می دهند. افرادی که در این دسته قرار می گیرند باید از طلا و جواهرات ظریف و ساده تر استفاده کنند تا هم شیک تر نشان داده شده و هم لاغر تر به نظر برسند.

 

نکات مهم در انتخاب لباس برای افراد چاق

نکات مهم در انتخاب لباس برای افراد چاق

در انتخاب لباس مجلسی برای افراد چاق باید اصولی را رعایت کرده و نکاتی را مد نظر داشته باشید.  مهم ترین نمونه از این موارد عبارتند از:

  • دامن های پلیسه و چین دار به شکم حجم داده و برای شما مناسب نیستند.
  • برای این کار بهتر است لباس هایی با بالاتنه برش دار انتخاب کنید. با این کار توجه شما از روی شکم دور شده و اندام متناسب تری پیدا می کنید.
  • در انتخاب لباس ها هرگز از پارچه هایی با راه راه افقی استفاده نکنید. این نوع پارچه ها به شدت شما را چاق تر نشان می دهند.
  • شما باید از مدل های کمر دار این لباس ها استفاده کنید. داشتن برش در این ناحیه نیز می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

 

کلام آخر

لباس مجلسی‌برای افراد چاق را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کنند. این لباس ها باید تا جای ممکن با استفاده از پارچه های ساده و بدون طرح و در رنگ های تیره تر دوخته شوند. مدل این نوع لباس ها نیز باید ساده بوده و در قسمت کمر برش بخورد. این لباس ها بین بالا تنه و پایین تنه افراد تناسب ایجاد کرده و فرد را خوش اندام تر نشان می دهد.

 

سوالات متداول

  1. چرا پیراهن های کیمونو برای افراد چاق مناسب هستند؟

زیرا این مدل از لباس ها به خوبی شکم افراد را پوشانده و از برجسته نشان دادن آن جلوگیری می کنند.

  1. پاشنه کفش مناسب برای افراد چاق چگونه باید باشد؟

این افراد بهتر است که از کفش هایی استفاده کنند که نوک تیز و کشیده ای داشته و پاشنه باریکی دارند.

  1. گردنبند مناسب افراد چاق چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع گردنبند ها باید طول زنجیر نسبتا زیاد داشته باشند و به گردن فرد نچسبند. ​

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *