مقالات

انواع گردنبند زنانه

انواع گردنبند زنانه

انواع گردنبند زنانه

به دنبال یک گردنبند زیبا و بسیار لوکس هستید که امروزه ها ترند شده است؟ می خواهید انواع گردنبند زنانه را بشناسید و یک نمونه مناسب از آن ها را برای خرید انتخاب کنید؟ این محصولات یکی از اکسسوری های بسیار زیبا و کاربردی می باشد که در تنوع بالایی تولید می شوند.

 

انواع گردنبند زنانه

اگر به دنبال یک اکسسوری بسیار جذاب و پر طرفدار هستید، خوب است که با انواع گردنبند زنانه بیش تر آشنا شوید. این گردنبند ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

 

گردنبند چوکر

گردنبند چوکر

این نمونه از انواع گردنبند زنانه نزدیک به گردن قرار داشته و طول آن ۱۴ تا ۱۶ اینچ است. برای ساخت این نوع گردنبند ها از متریال های مختلفی مانند طلا، نقره، پلاتین، چرم، مخمل، پلاستیک و … می توان استفاده کرد.

 

گردنبند آویز

گردنبند آویز

بسیاری از افراد برای تقویت استایل خود از این نوع گردنبند های بسیار پر طرفدار و کاربردی استفاده می کنند. اشکال قلب و پروانه، ماه و ستاره، اسامی و سنگ ها از مهم ترین ایده ها برای ساخت این نوع گردنبند ها می باشند.

 

گردنبند لاریات

گردنبند لاریات

این مدل از انواع گردنبند زنانه برای استفاده با لباس هایی با یقه های باز مناسب هستند. این نوع گردنبند ها قفل و یا قلابی نداشته به شکل Y می باشند. انتهای این مدل از گردنبند ها دارای گره یا نوعی آویز است که نقش قفل را نیز باری می کنند.

 

گردنبند چارمز

گردنبند اپرا

 

اگر به دنبال یک گردنبد بزرگ و حجیم هستید که با کمک آن بتوانید شخصیت خود را بیان کنید، می توانید از این محصولات استفاده نمایید. طول این گردنبند ها حدودا ۲۵ اینچ بوده و با انواع یقه لباس ها قابل استفاده می باشند.

 

گردنبند اپرا

گردنبند کولار

برای اضافه کردن کمی درام به لباس خود می توانید از این نمونه گردنبند ها استقاده کنید. این محصولات از ۳۰ تا ۳۶ اینچ طول داشته و بیش تر با استفاده از مهره و یا مروارید درست می شوند.

 

گردنبند کولار

این مدل از گردنبند ها دور گردن قرار گرفته و آویز نمی شوند. زمان هایی که لباس مجلسی و یا لباس هایی با یقه قایقی می پوشید، استفاده از این گردنبند ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

گردنبند لاکت

این نمونه از انواع گردنبند زنانه بیش تر با لباس هایی با یقه خشت و یا یقه گرد مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع گردنبند ها محفظه دار بوده و دارای هاله ای رمز و راز هستند.

 

گردنبند پرنسس

این نوع گردنبند ها نماد سلطنت بوده و در اشکال و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. بهتر است که این گردنبند را با یک لباس مجلسی بدون بند و یا یقه باز ست کنید.

 

گردنبند متیه

طول این نوع گردنبند ها در حدود ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر بوده و برای یقه هایی که تا پایین باز هستند، بسیار مناسب می باشند. این مدل از گردنبند را لباس های مجلسی مختلف ست شده و درست بالای سینه قرار می گیرند.

 

گردنبند زنجیری

اگر به دنبال یک گردنبد مینیمال و پر کاربرد برای مصارف روزانه هستید، این محصول می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نوع گردنبند را در اندازه ها و با ضخامت های مختلفی تولید کرده و با انواع لباس ها ست می شوند.

 

گردنبند لاوالیر

طول این مدل از انواع گردنبند زنانه ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر بوده و یک آویز لوستر مانند دارند. این گردنبند ها زیر استخوان ترقوه قرار گرفته و انواع مختلفی از یقه لباس ها ست می شود.

 

گردنبند سوتوار

یکی از زیبا ترین گردنبند های بلند با آویز های تزئینی همین محصولات هستند. این گردنبند ها را در طول های ۷۵ تا ۹۰ سانتی متر می سازند که برای یقه های گرد، هفت و دکلته مناسب می باشند.

 

 گردنبند پلاسترون

این مدل از گردنبند ها بزرگ بوده و سطح وسیعی از سینه را پوشش می دهند. برای زیبا تر کردن لباس های تک رنگ و ساده می توان از این نوع گردنبند ها استفاده کرد.

 

نکاتی که باید در مورد انتخاب انواع گردنبند در نظر بگیرید

 

در زمان انتخاب انواع گردنبند زنانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. مهم ترین مواردی که در هنگام خرید این محصولات باید به آن ها توجه کنید، عبارتند از:

 

اندازه دور گردن

در انتخاب این محصولات خوب است که ابتدا با یک متر دور گردن خود را اندازه بگیرید. حال اگر به عدد بدست آمده، ۵ سانتی متر اضافه کنید، اندازه استاندارد گردنبد چوکر برای شما به دست می آید. برای به دست آوردن اندازه مناسب گردنبند آویز باید به عدد به دست آمده با متر، ۱۰ سانتی متر اضافه کنید.

 

قد

قد یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب این محصولات می باشد. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از نمونه های بلند تری از این اکسسوری ها استفاده کنید. افراد بلند قد می توانند برای حفظ تعادل و خوش استایل تر شدن از نمونه های کوتاه تر این محصولات استفاده نمایند.

 

شکل بدن

برای انتخاب انواع گردنبند زنانه باید حتما به این فاکتور نیز دقت کنید. خانم ها با بالا تنه کوچک و ظریف بهتر است که نمونه های بلند این زنجیر ها را انتخاب کنند. این در حالی است که خانم های درشت هیکل، باید از انواع کوتاه تر این محصولات استفاده نمایند.

شکل صورت

شکل صورت یکی از فاکتور های مهمی است که در انتخاب این محصولات باید به آن ها توجه شود.

 

  • خانم ها با صورت های گرد بهتر است از نمونه های بلند و کشیده تر این محصولات استفاده کنند. در غیر این صورت گردی صورت آن ها بیش تر نشان داده شده و استایل مناسبی پیدا نمی کنند.
  • افرادی که صورت کشیده ای دارند، بهتر است که از نمونه های کوتاه تر این اکسسوری ها استفاده کنند. با این کار چهره پهن و گرد تری خواهند داشت.
  • برخی از خانم ها با چهره قلبی شکل در انتخاب نمونه مناسبی از این محصولات با چالش مواجه شده اند. این افراد بهتر است که از نمونه های چوکر و کوتاه این گردنبند ها استفاده کنند. این محصولات می توانند چانه باریک را در این افراد متعادل تر نشان دهند.

 

کلام آخر

در انتخاب بهترین نمونه از انواع گردنبند زنانه خوب است نکاتی را مد نظر داشته باشید. شما برای این کار باید به قد، اندازه دور گردن، هیکل و سلیقه خود توجه کنید. همچنین برای ست کردن این اکسسوری ها با لباس مجلسی خوب است که به یقه لباس ها توجه کنید. این محصولات را در مدل ها، جنس ها و اندازه های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند.

 

سوالات متداول

  1. چهره های بیضی شکل باید کدام نوع گردنبند زنانه را انتخاب کنند؟

این افراد می توانند از انواع و اقسام مختلفی از این گردنبند ها استفاده کرده و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد.

  1. گردنبندهای نگلیژه چه ویژگی هایی دارند؟

این نوع از گردنبند ها بلند بوده و دارای آویز و منگوله هایی با طول های نامتقارن می باشند.

  1. بهترین لباس ها برای ست کردن با گردنبند لاوالیر کدامند؟

این نوع گردنبند ها را با لباس هایی که یقه باز و هفتی دارند، می توان ست کرد. ​

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *